Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fölk borde ha bättre saker för sig ..

Anonym om Hemsk dröm ..:
Man ska väl inte bli arg för att någon är otrogen när du är det så fort du får chansen. . .
Synd det bara var en dröm.



Alltså, vart fan fick du luft ifrån?
Du vet inte ett skit om mig din tönt!
Om jag nu är otrogen så fort jag har chansen så kan du ju gärna få berätta med vem och när jag har varit det?
Och sen att du önskar att drömmen vore san?
Det kommer aldrig hända och det vet jag.
Skaffa dig ett liv istället för att försöka förstöra andras .. JA, jag skrev FÖRSÖKA, för det kommer inte funka gullet ;)



Ja man kan ju undra vem som desperat vill förstöra för er.

Och kanske desperat bli vän med dig på fb igen?

Den Daniel du har nu är toppen, ta vara på han :)

2012-03-21 · 18:04:33

När daniel var i thailand stod din bil på herrhagen, bor inte ditt ex där?

2012-03-22 · 11:52:58

Hahaha ja det är ju BARA ditt ex som bor på herrhagen? Jävla idioter utan liv som ska hålla koll på dig!!



Den ena mer patetisk än den andra.

2012-03-26 · 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback