Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hemsk dröm ..

Jag slutade 03.30 imorse för de fanns nästan inget att göra på jobbet.
Så jag åkte hem och la mig direkt.
Och FY FAN vilken hemsk dröm jag drömde ..

Jag och ♥ va någonstans med en husvagn, men gick man utanför husvagnen så var man plötsligt på en båt i indien.
Jag stod och rotade i skåpen som va i ?ljusbrunt trä? efter någonting.
Sen så satt jag och ♥ och myste i en säng. Plötsligt kommer Selena Gomez in genom dörren och börjar grovhångla med ♥. På sig har hon en ljusgrön hawaii skjorta och blåa Ozzy osbourne glasögon, samt håret uppsatt slarvigt i en boll på huvudet. Jag blir arg och skriker att han är otrogen emot mig och säger att jag sticker nu.
Jag springer ut genom dörren med alla mina grejer. Jag ska precis hoppa i vattnet men får se massor av späckhuggare som hoppar över ytan, så jag går runt ett hörn på ?båten? och sätter mig på golvet som är fullt av vatten.
Sen kommer ♥ till mig och bara står och skrattar åt mig, sen går han.
Jag går tillbaka in igen och ser henne ligga i en säng och dricka cider.
Jag tar flaskan från henne och slår den i huvudet på henne.
Utav någon anledning så är jag plötsligt på stan i Stockholm med två 11 åriga fjortisar och jag följer efter dom dit dom går. Dom går till en stolpe och börjar klättra upp?
Sen är jag i någon affär där det växer högt gräs.
Där gömmer jag mig för en slags gnu typ som är rasande.

 + +

??????
? WTF ?
??



Man ska väl inte bli arg för att någon är otrogen när du är det så fort du får chansen. . . Synd det bara var en dröm.

2012-03-20 · 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback