Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Cutiepie!

Alexandra om I'm so on!:

Fick inte med allt i första ju ;P Den skickades iväg.
Tv spel är super fun!! Wii å gammalt nintendo. Med super mario =)
Skönt att vi rett ut detta. Då kan man skriva snälla kommentarer istället. :D Mycket roligare. Å din nyårs outfit kommer rocka te ditt hår ^^

Hehe, söt man kan va då :)
MARIO IS THE SHIT!
Älskar super mario 64, då man ska fixa alla stjärnor :D
It's AWSOME!
Ja, det känns mycket bättre nu efter all skit vi har gett varandra :P
Vem vet, på nyår kan allt hända,
rätt som det är så kanske vi råkar krocka på varandra på stan ;)

 



Haha, jag ha inte spelat 64 så många gånger, lyckas alltid bara irra omkring å snurra runt å springa in i saker.. Jag suger på det ;P Du får ge mig en lektion i Nintendo 64. Haha!

En en go kväll!

2010-11-30 · 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback