Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I'm so on!

Yes, alla gör vi fel ibland... Fast olika mycket fel.
Jag tvivlar inte heller på att du är en söt och snäll tjej.
Du verkar iallafall gullig i bloggen och väldigt påhittig.
Och lika mkt tv spels nörd som jag är ;P
That's a fuckin' good thing!
 



Detta låter awsome! :D

2010-11-30 · 13:19:14

Fick inte med allt i första ju ;P Den skickades iväg.

Tv spel är super fun!! Wii å gammalt nintendo. Med super mario =)

Skönt att vi rett ut detta. Då kan man skriva snälla kommentarer istället. :D Mycket roligare. Å din nyårs outfit kommer rocka te ditt hår ^^

2010-11-30 · 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback