Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Stolt mamma

Idag är du 3 veckor + 4 dagar gammal, och har gått från 2870g 46cm lång till 3715g 50cm lång.
Jag är så stolt över min tjej.
Hon äter, sover och är hur lugn som helst när hon är vaken. 
Jag säger som de andra nyblivna mammor där ute..
Trots den otroligt plågsamma smärtan som man går igenom på förlossningen (framför allt om man föder själv utan kejsarsnitt och endast syrgas till hjälp). Så är smärtan värd detta underverk.
Du gör mammas hjärta varmt med dina stora blåa ögon. 
Och trots att det har gått snart 1 månad sen du ploppade ut från min mage, så kan jag fortfarande inte smälta att JAG är mamma. 
Men jag är otroligt stolt över både mig själv för att jag faktiskt klarade av att föda henne på det klassiska viset. Och så är jag otroligt stolt över min prinsessa som är så duktig och otroligt fin. Och även stolt över min älskade fina Andreas som är en sån fin och duktig pappa till Jennifer. 
Stöttar mig trots mina spökande hormoner och dåligt morgonhumör. 
Jag älskar er så himla mycket! ❤️






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback