Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

???

Varför ljuger man för någon som man påstår sig bry sig om? Varför ljuger man för någon som kämpar dagligen med ett litet liv? Varför ljuger man för den som man har sett skrika och gråta av smärta i 7 timmar och sedan fött en dotter? Varför ljuger man och påstår att man bryr sig om någon när man inte gör det? Varför lämnar man en sån person ensam? Många frågetecken nu känner jag.
Midsommar misstänker jag att jag kommer få sitta hemma ensam. 
Fy fan vad ensam jag är! 
De som påstår sig vara ens vän försvinner så fort man ber om hjälp eller liknande. 
Är jag så illa? Vad gör jag för fel? Varför duger jag inte? 
"Strunta i dom", "du har ju Jennifer nu"
Såklart jag är glad att Jennifer finns i mitt liv. 
Hon verkar vara den enda som blir glad av att se mig.
Hon verkar vara den enda som behöver mig i sitt liv. 
Hon verkar vara den enda för mig. 
Mitt liv är nog inte menat för att ha en riktig familj. 
Det ska nog bara vara hon och jag. 
Jag får nog inse att jag faktiskt inte har några vänner kvar. 
Duger inte jag, så duger inte ni.
Till och med när den man en gång har älskar inte vill träffa oss. 
Då finns det inte mycket kvar för livet att ge. 
Där sjönk mitt liv längre ner än botten. 

Nu ger jag upp!

Tack Jennifer för att du valde att komma in i mitt liv. 
Allt har en mening trots allt.
Mamma älskar dig! 💗




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback