Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Många överraskningar i Februari

Come to mama! Redo för alla "bad hair days" i sommar och alla "to much alcohol" festivaler. Denna kommer vara en trogen vän på Norgeresan, Powermeet, Höljes och Mantorp bland annat👌🏻This one my friends, gör mina dåliga hårdagar till awesome hårdagar 😁 Fast att jag har svårt för keps, mössor och sånt, så är det fasiken ett måste för att hålla peruken på plats. Speciellt efter så möe cheva en körde i somras. Håret står åt alla håll 👌🏻

Sen har jag även beställt hem lite löshår i lila/rosa och töjningar som är katter.
Allt för bara 200kr! 
Kommer dock om en månad, men åh vad jag längtar! ✌🏻️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback