Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trött mamma, men tacksam för det.

Ligger just nu i soffan med J på magen.
Idag är hon redan 1v gammal.
Herregud vad tiden går fort.
Vi har till och med hunnit med en babyshower i lördags som var en överraskning till oss av släkt och vänner 💖
J är så älskad av alla här.
Folk ställer upp och berömmer oss.
Till och med barnläkaren berömmer oss som bra föräldrar.
Fick höra samma dag som vi åkte hem från sjukan (torsdag 11/2) att jag och Andreas var en liten solskenshistoria för dom.
Dagen innan J kom ut gick jag på Ullared liksom och jag anade ingenting om att jag skulle vara mamma redan 24h senare.
Verkarna kom runt 22 tiden på söndag kväll och hon kom ut kl 03.48. 
Vi var hemma från Ullared 14.30.
Nu är ju J född förtidigt också. 
Men hon är välskapt och världens finaste tjej 🌷
Nu har hon slocknat i mina armar så jag ska göra detsamma 👍🏼
God/natt/morgon på er sålänge 👋🏻






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback