Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Två brustna hjärtan.


Det gör ont att veta om att han fanns med från ditt första andetag. Det gör ont att veta att han höll i dig allra först och var en stolt pappa. Det gör ont att veta att han inte finns med oss mer. Det gör ont att veta att jag aldrig mer kommer få se han le mot dig när han håller upp dig. Det gör ont att veta att han inte är min och jag inte är hans. Det gör ont att veta att jag aldrig kommer få vidröra hans läppar igen. Det gör ont att veta att hans starka armar aldrig kommer hålla om mig med kärlek mer. Det gör ont. 💔



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback