Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ett skört liv på jorden

Livet är skört och ömtåligt.
Problem försvinner och nya återkommer.
Ta vara på den tiden du faktiskt har här på jorden.
Rätt som det är så försvinner allt.
Njut av det du har, vänner, familj, möjligheterna. 
Jag själv har precis klivit ur ett problem och det känns oerhört skönt.
Känner att stressen försvann och jag sov hur skönt som helst inatt.
Jag är glad för det jag har. Det kunde ha varit mycket värre.
Jag har världens bästa familj som ställer upp i vått och torrt.
Har världens bästa tjejkompis som jag kan vara hur sjuk i huvudet jag vill inför. 
Jag har tillgång att utföra mina intressen som, ridning då jag har möjlighet att ha häst hemma på gården eller ev vara medryttare, Jag kan fortsätta med mitt fotointresse då jag äntligen hade råd att köpa mig en systemkamera som ligger mig varmt om hjärtat, Jag har ett jobb som jag älskar, fina vänner, körkort OCH egen bil.
Jag ska inte klaga på mitt liv egentligen, vilket jag har en tendens till att göra. 
Visst, jag känner mig oftast ''ensam''.
Jag blir tillbakadragen då och det gör det hela inte bättre ... 
Jag måste lära mig att tycka om mig själv också.
Självförtroendet har aldrig varit bra.
''Jag är fet'', ''Jag har för stora lår'' ''Jag har ett fult ansikte'' ''jag är jobbig'', Det är bara några av tankarna som snurrar ofta i huvudet. 
Människor kommer och går i mitt liv. Vissa har fått mig väldigt glad, medans andra har hjälpt till att förstöra mitt liv lite extra. 
Det kommer ta tid innan jag kan tycka om mig själv och låta någon annan göra det med. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback