Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dagen efter igår ..

Morrn morrn ..
Mår som man förtjänar idag.
Magen är inte vän med mig känner jag haha! 
Ikvällen igår slutade kanon! 
Hamnade hos ett gött gäng och kom hem 5 imorse. 
Idag ska jag inte ta en droppe alkohol! 
Ska ut imorgon istället då Heavens & Hell har ett liveband imorgon ☺️
Uhhh.. har ingen ork kvar alls i kroppen idag.
Får bli godis å film hela dagen ✌️
Puss på er! 



Vad fjortisjobbig du var igår,jag skulle tat lite lungnare med spriten om jag var du:)

2015-05-11 · 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback