Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

"Time to change, time to live"

"Time to change, time to live"
 
Jag är så trött på att vara negativ.
Jag är så trött på problem. 
Jag är så trött på mig själv.
 
Det är på tiden att förändras!
Dags att bli en mer positiv och friskare människa.
 
Ska starta med att ta mig en promenad, lyssna på musik och rensa tankarna.
Sedan ska jag sätta mig i bilen och göra några ärenden. 
Hålla tummarna och hoppas på det bästa. 
 
Bye bye #GamlaNegativaJag
Hello #HappyHappyGirlWithABigSmile
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback