Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Spontan fylla ..


Sorry att jag lägger upp en selfie. Men har inte varit inloggad på 2 dagar då min dator la av. Så har inte kunnat ta nya sso bilder :/ 

Igår blev det ändrade planer och blev bjuden på fest i Arvika. Hela Karlstad var där. Full blev en också så kvällen blev lyckad. Fick också för mig att jag ville ha slingor. Så rent spontant så färgade jag svarta slingor. Aj löv it! 💖. Ska göra mat nu och tänkte logga in på sso sen och kommer vara online i stort sett hela kvällen. Tills dess så får ni ha en superbra söndag. Puss på er mina darlings! 😁💋




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback