Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

A new life ahead.

Startar denna underbara onsdag med att meddela att jag nu är singel.
Känns ganska gött ändå faktiskt.
Har sjukt mycket vänner som stöttar mig :) 
Så jag lider verkligen inte.
Snarare tvärt om.
En dålig magkänsla släppte och jag känner mig som en ny människa.
Vad har jag lärt mig av detta?
 
Oavsett hur dom är i början, så är det inte såna dom är.
Det visar sig senare hur dom egentligen är. :)
 
Nu ska jag leva livet, festa, umgås med vänner och ha skitkul! :D
 
Ha en bra onsdag, för det ska jag ha :)


Funkar det inte är det mycket skönare att va singel,jag separerade med min tjej för en månad sen,känns faktiskt grymt bra,nu kan man göra och träffa vad och vem man vill:)

2015-04-02 · 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback