Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

♥ Impala 69 ♥

Idag blev jag med ♥ och hämtade hans pärla.
En röd Impala 69:a, VILKEN SKÖNHET, omg!
Morra riktigt sådär gött gjorde hon också.
Jävlar va kär jag blev kan jag säga.
Och att få se min bae sitta bakom den ratten var mums mums kan jag lova.
Gosh, han passade bra i den bilen.
Fick mig nästan att dräggla.
Tog oss en liten tur i den när den ändå skulle flyttas.
Med ljus skinklädsel och helsoffa fram. mums!
Herregud vad jag njöt i den. Så fruktansvärt snygg och grymt go bil.
Min kamera kommer gå varm i sommar när han sitter i den bilen.
Shit vilka snygga bilder det kommer bli. OMG LÄNGTAR!!!!
GE MIG VÅR NU!
 
Tog några bilder på pärlan medans han tankade.
Blev tyvärr mobilbilder då jag inte hade med mig systemkameran just då.
Så ha överseende angående kvaliten på bilderna ..
 
 
 
 
 
Nöjd tjej som fick glida pörrig bil ikväll! ♥
 
 
 


Fin blogg!

2015-01-08 · 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback