Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

De slutar aldrig ..

Ännu en natt med tårar. De slutar aldrig rinna .. 
I flera veckor nu har jag gråtit mig till sömns. 
Ingenting går som det ska trots att jag försöker hålla hoppet uppe och hjärtat öppet. 
Men att gång på gång se att ingen någonsin bryr sig om att man mår dåligt. 
Slutet av mitt 2015 blev totalt förstört.
2014 var jag glad, kär och lycklig. 
2015 är jag förstörd, ledsen och ensam.
Både vänskapsmässigt och kärleksmässigt. 
Nu orkar jag snart inte längre ..
I många år had jag kämpat med självförtroendet.
Men gång på gång blir jag nertryckt och bortprioriterad. 
Vad gör jag för fel? 
Det är lätt att säga som "fejkvän" att jag finns för dig. Ja, men vart tar dom sen vägen när man väl behöver dom? 
Då delar dom på sig och flyr. 
"Byt kompiskrets", "skaffa nya vänner" får jag höra jämt jämt jämt.
Det skulle jag gärna göra. Men en sån som jag, som varje dag kämpar med att ens ha ork till att börja ännu en dag med svek och ensamhet, har inte den turen att träffa nya vänner på ett par dagar. 
Det är inte bara att gå till en affär och köpa sig nya vänner som vissa verkar tro att det är så enkelt.
Att också sen se sina två systrar ha familj, fina vänner och en man som älskar dom över allt och alla, får mig bara att vilka sjunka genom jorden och aldrig mer komma tillbaka.
Som snart 24åring och fortfarande bo hemma, inget stadigt jobb och inte ens ha någon som älskar en för den man är. Är det ett liv? 
Att behöva känna sig ensam och oönskad dag ut och dag in sen man var 11-12år och fortfarande idag är det samma sak. 
Nu står jag inte ut mer. 
Nu får detta ta slut .. 
Jag ger snart upp .. 

Jag vill härifrån. Så jävla långt bort.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback