Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Folk å deras fuckin' tjat!

Varje onsdag dyker samma frågor upp på Starstables fb. 
 
"När är uppdateringen klar?"
"Vad kommer i veckans uppdatering?"
"Kan vi få sc koder"
"Ge mig gratis Starrider"
"Varför kan man inte spela"
 

 
Idag tycker jag att folk inte ska tjata om när uppdateringen är klar.
Jag kan svara på dessa frågor åt er med en gång så slipper det bli en massa tjat och spammande på denna sida:
 
1. Ja uppdateringen har börjat nu. Därför ligger servern nere och du inte kan spela.
 
2. INGEN vet när uppdateringen är klar. Det vet inte ens Starstable gänget.
 
3. Sluta tigg om Sc. Vi får sc när starstable tycker att vi förtjänar. Tjat löser ingenting. Snarare tvärtom.
 
4. Gratis starriderkod har dom redan gett ut en senast i Påsk.
Så det kommer antagligen dröja innan nästa kommer igen.
 
5. Ingen idee att fråga vad som kommer i dagens uppdatering. Ingen vet det mer än du. Så du får helt enkelt vänta och se tills dom har skrivit ut det på nyheterna.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback