Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svårt att sova, ni med?

Herreguuud vad jag har svårt att somna på kvällerna.
Har kollat ikapp alla avsnitt av BB fram till idag som jag har missat.
Så vad gör jag nu då? Hm ..
Varmt är det också, som f*n.
Blöh, får väl snoka runt på bloggar i brist på annat att göra.
Hoppas att ni sover bättre och goare än mig iallafall..
HUNGRIG ÄR JAG OCKSÅ!!
Men orkar jag gå ner, nope!
Går inte ner till en kolsvart nedervåning.
Långt till köket är det också.
Snacka om ilandsproblem.
Nä usch, klicka runt på Y-tube en sväng och försöka sova endå.
Natti!
 
Klicka HÄR för att komma till min Y-tube kanal.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback