Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hej, jag heter Zelda

Hej. Tänkte berätta lite om mig själv. 


Jag heter Zelda och är 1, år och snart 3 månader. 

Jag bor tillsammans med min matte Louise, hennes föräldrar och det bästa jag vet, min syster Snövit. Vi är inte så lika då hon har grårandiga fläckar och jag har svarta.

Både hon och jag har ett blått och ett grön/gult öga. Men inte på samma sidor. 

Det absolut bästa jag vet förutom min syster är att springa runt på mattes stora trädgård och på åkrarna runt huset. Älskar också mattes goa värmefilt på kvällarna. Det har jag gjort enda sen jag flyttade in. 

Min matte är också en av de bästa sakerna jag vet. 

Följer med henne när hon går och hämtar posten, jag kommer springandes när hon visslar på mig, följer efter henne inomhus (även när hon går på toa), och sover alltid bredvid henne i sängen. 

Min matte (som ni ser på en av bilderna) tycker väldigt mycket om att fotografera oss med sin stora läskiga systemkamera.

Men när hon kommer fram så försöker vi alltid se så gulliga och fluffiga ut som vi kan.


Jag och syrran har ett toppenliv. 

Hoppas ni andra buskatter har det lika bra och roligt som vi. :) 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback