Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Cuddle my babies

Halloj!
Shit vilken mensverk jag fick imorse.
Vaknade 08.15 av att jag började få ont i magen.
Sen bara small det till och jag typ dog av smärta.
Nu ligger jag hemma under pappas täcke i soffan med Zelda som sällskap 
Värmekudden är på högsta graden och ligger så fint på min mage.




Snart kommer syrran med barnen också. 
Blir full rulle här idag förmodligen.
Nu ska jag fortsätta se på tv en stund och villa ögonen 15-20min innan barnen kommer. 



Värmedynan är nog min bästa vän under den veckan med haha :) söt kisse har du som sällskap med ^^

2014-09-23 · 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback