Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Kan en må så dåligt?

Den där stressen och oron som alltid finns djupt där inne i bröstkorgen. 
Som påminner om att dom finns, precis vid dom tillfällen som man vill det minst.
Tankar snurrar och sömnlöshet uppstår.
Dålig magkänsla och illamående kryper sig tätt på. 
Ångest och rastlöshet bär jag dagligen i huvudet. 
Den korta och svåra frågan snurrar runt runt i huvudet på mig..
"Varför?".
Allt är så rörigt och otroligt förvirrande. 
När man behöver någon som mest, så ställer ingen upp vid en sida .. 



Ofta vill vänner och familj hjälpa men vet kanske inte hur.puss

2014-11-15 · 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback