Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Im a happy, happy girl!

Innan jag tar natten så vill jag bara tacka alla som finns i mitt liv. 

Som stöttar mig när jag mår piss och som väljer att stanna kvar trots att jag har mina störda stunder ibland. 

Och den jag vill tacka allra mest är bästa du Cicci, har haft två sjukt bra helger med dig! Dock blev den ena bättre ön den andra "if you know what i mean" ;) 

Tack för att ni alla är så jävla awesome! 

En stor jäkla guldmedalj skulle ni ha! 

Nu stänger jag mina blå och laddar inför ett 8,5 timmars jobbpass imorgon. 

Godnatt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback