Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Härliga Värmeland

Njuter för fullt av mitt liv just nu. 

Sola' skiner så starkt att kroppen steker hårt, blir god mat i eftermiddag, det är fredag och jag är ledig, älskar mitt jobb, på måndag kommer DU äntligen hem 💋 och på fredag-söndag blir det att dra te Mantörp på Gatebil med bästa! 

+ att så mycket som jag har gjort nu de senaste 4 helgerna med mina vänner har jag inte gjort på 1år.

Tack för att ni är så underbara vänner!


Kan inte bli så mkt bättre just nu..

Eller jo, det skulle väl vara om postkodsmiljonären kommer med en fet check på 1-2miljoner nu. ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback