Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I skrivande stund så ..

Klockan är 02.00 och här ligger jag vaken.
Har precis lagt på ett 54:43 minuters långt samtal med K.
 
I skrivande stund så känner jag mig faktiskt riktigt glad.
Det börjar ordna upp sig för mig tror jag.
 
Jag har fått börja på Djurskyddet.
Hoppas också att intervjun går bra på torsdag så att jag får ett jobb.
Har en sjuhelsikes underbar pojkvän.
Har bestämt mig till 110% att socker inte kommer befinna sig i min kropp mer!
Börjar plugga Engelska 6 (B) den 22/1.
Ja tro det eller ej, JAG ska PLUGGA.. haha ..
 
Sen har jag ju massor att se fram emot i år.
Ettårs dag med K - 29/1
Ullared 30-1 januari-februari.
Få min efterlängtade beach kropp
Skaffa alla mina tatueringar
Ta hål i tungan och naveln igen.
Börja läsa till förskollärare i höst!
Sen även fylla 22 också.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback