Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ja shit alltså ..

Herregud vilken kväll.
Usch .. 
Känner att denna dagen kunde ha kvittat. 
Allt var bara bajs idag. 
Tur att det är fredag imorgon, jag är hel ledig och det firas tillsammans med C
Får väl se vad vi hittar på. 
Smider planer gör vi så här sent på torsdagskvällen. 
Ne, men det blir nog toppen iallafall :)
Dåligt med inlägg har det blivit också.
Har ingen lust ALLS att skriva faktiskt.
No inspo you know! 
Sen har det kommit massor av grejer ivägen som jag kände var viktigare.
Men nu passar jag på att skriva ett inlägg innan jag ska lägga mig. 
Livet går segt, men fick sig en vändning idag. 
Förmodligen till det bättre :) 
Så nu hoppas vi på att jag kommer in till hösten, sen är jag nöjd med livet faktiskt. 
Eller ja, nöjd och nöjd..
Det är helt OK iallafall.
Nöjd? Då ska jag ha minst en miljon i näven xD
Ne, men skämt å sido.. 
Tror att mitt liv får sig en liten snurr nu till det bättre.
Det känns så och hoppas på det också.
Har även tänkt mycket på vad jag äter under några dagar nu.
Kommer fortsätta med det och ev börja träna.
Här ska byggas! 

Med Ozzy i hörlurarna ♫♪ så säger jag godnatt och hoppas på en kanon fredag! :D 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback