Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hellu era godingar

Häääääj på er! 
Nu har Lullu vaknat till liv och ska snart logga in på sso :)
Haft en riktigt myshelg med mitt ♥ i hans lägenhet.
Har även fixat så hans rauter funkar så han kan se på hur möe film han vill. 
Då jag visade honom HDMI kabeln.
 
En bild från inatt 03.40. När vi precis hade fixat rautern så kollade han blocket direkt. haha!
 
 
Mitt humör är på topp idag.
Och om 3 dagar är det Julafton.
Längtar så till tisdag när vi ska ha uppersittarkväll med syrran och hennes 3 barn :)
 
Är så glad och tacksam över att jag har en sån fin och hjälpsam famij och även den finaste pojken. ♥
Såna som han finns det inte många av.
 
Nä, nu tar jag å spelar lite.
Hoppas vi ses! :)
/ Zelda Zebradaughter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback