Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Går online + bilder från igår

Hej kära vänner!
Nu går jag online på SSO efter att ha kommit hem från mitt 2:a julbord.
Dock med bara mamma och pappa denna gången.
Tog några bilder igår i min ensamhet när jag hade tråkigt.
Gud va fint Jorvik är när snön äntligen har kommit! :)
 
Här är jag och min älskade Goldboy. Älskar våran outfit :)
 
Kände mig lite ensam igår när jag satt här själv xD
 
 Favoritbilden på oss!
 
Och hörrni. Snälla!
Sluta bjuda in mig till era ridklubbar.
Jag har valt att vara klubblös av en anledning.
Vill jag in i en klubb så ansöker jag själv till seriösa ridklubbar.
Tack för mig och hoppas vi ses ikväll. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback