Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Du gav mig styrka igen

När ja träffade dig

Förändra du så mycket för mig.

Så oväntat, så väntad…

Jag blev förtjust i dig i första ögonkastet och jag tror att du kände det samma.

Det var så mycket du inte visste, vi kände inte varandra

Men du var inte alls så som alla de andra.

Du höll om mig då jag föll, du var där för min skull.

Du torkar mina tårar från mina kinder.

Du tar mig för vad jag är, med dina trygga armar håller du mig kvar.

Du lyser upp mitt mörka liv med din glädje.

Leéndet som du ger

tar mig upp ur ett mörkt hav.


Värmen jag kände i dig fick mig att längta…

Du gav mig styrka att tro på kärleken och på en framtid.

Du gillar mig för den jag är.

Du gillade mig och håller mig kär.

Du får mig att le, skratta och må bra.

Med dig så är allt så lätt,… 

så enkelt,…

I dig fann jag en känsla av helhet.

Efter en kort tid som din vän, så var jag plötsligt din flickvän.

Tiden flyger iväg, din hand i min…

Vår kärlek till varandra är underbart fin. 

Tack för att du finns min lilla pralin ❤







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback