Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dålig uppdatering, i know ..

Shit vad dålig jag är på att skriva nu för tiden. 
Men har haft så sjukt mkt just nu med festivaler, resor mm.
Men nu kommer det upp minst 1 inlägg om dagen. 
Har även börjat V-logga nu. 
Så glöm inte att prenumerera på min Ytube kanal! 
Sök på PinkyPony :) 






Hej läckerbit;)skulle göra nästan vad som helst för att få pussa din otroligt supersexiga rumpa.snälla gör mig till kristinehamns nöjdaste,en rumpbild vore gött,blir hård bara vid tanken.

Svar: Alltså, vem är du ens?
/Louse

2014-08-09 · 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback