Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nästa vecka kommer bli bäst!

Jaha, verkar varken bli mer ridning eller katt hämtning denna vecka.
K som har hästen, hennes son är sjuk och hon trodde inte hon skulle hinna träffas under veckan.
Hoppas hon har tid och lust på lördag/söndag så man får komma igång själv! 


Och så har jag och pappa räknat ev fel på veckor angående katterna. Vi trodde att vi skulle hämta dom helgen den 20:e. (Nu till helgen alltså). Men de blir inte 12V fören tisdagen den 1:a Okt..
Jag får vänta till helgen efter denna. 2 veckor ..
Jag som var så taggad :/


Så nu tar jag veckan som den kommer.
Inget planerat än, bara lite fiske faktiskt..
Yes, jag ska fiska tänkte jag, fast jag har fobi för fiskar.. 
Men men, får la se hur det går.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback