Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mens, va äckligt!

Hellu boys and girls.
Imorse vaknade jag faktiskt utav mig själv vid 10.
Lite förvånad .. haha
Bar iallafall iväg till stallet vid 11 och ge fölen mat och vatten.
Sedan till Brownie och sköta om henne.
Hon var ganska trött och seg idag.
Men annars var hon jättesnäll och väldigt trevlig och lugn :)
En häst heeelt i min stil.
 
Åh just det, att bero på ingenting.
Igår morse vaknade jah av att nått kröp i ansiktet på mig.
Det visade sig att det var en fet jävla spindel med hur långa ben som helst.
Slängde mig upp ur sängen och virade en filt runt mig.
Då komer mamma upp och frågar om jag är vaken.
Jag pekar mot sängen och sänger: TA BORT DEN!
Mamma tar den med handen helt iskall och går ner.
URRSSCCHH! BLÄÄÄ! FYYYY!
 
Igår fick jag även vääärldens jävla mensvärk.
Fy fan, ont i både magen och ryggen.
Knarkade Voltaren hela dagen ..
Idag har jag bara ont i ryggen som tur är.
 
Resten av dagen blir bara chill.
Sitter här, mätt i magen, nyduschad i mjukis och t-shirt.
Får bli en film och kattmysar dag idag :)
Tänkte även göra en v-logg senare ikväll.
Kommer upp antingen ikväll eller te möran.
Det märks.
Så håll utkik kära vänner..
Håll utkik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback