Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ska försöka låta bli

Fan va gött det är att gå osminkad.
Har gjort det i 3 dagar nu och det är inte likt mig.
Går helst inte osminkad men det är gött att kunna klia sig i ögonen utan att tänka på massa smink överallt.
Och sen får ju ansiktet vila också.
Ska försöka låta bli att sätta i löshåret i ett par dagar också.
Det klarar jag mig inte heller utan.
Men jag ska gå till frisan någon dag och sätta i löshåret istället.
 
Va händer annars då?
Lever livet, jodå!
Dock är med mycket med papper just nu.
Annars flyter livet på ganska bra faktiskt.
 
Idag ska jag på jobb.
Samt lämna in papper till chefen.
FÅR INTE GLÖMMA DET!!
Sen blir det väl en sväng till Deje och mysa med ♥ som snart åker till Norge igen.
Skulle också vilja ha ett bra och roligt jobb i Norge och tjäna fett med kosing.
 
På tisdag ska jag på möte om jobbgaranti.
Och onsdag ska jag till lilla Kakan som har sträckt sig i ryggen :/
Så någon ridning blir det nog inte.
Kör massage och promenad ist så hon får ta det lugnt ett tag.
 
På lördag är det äntligen dags för Julbord på Appertin!
De har så sjukt god mat där!
Helt sanslöst.
 Så nästa helg kommer bli kanon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback