Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Möte - check!

Mötet gick galant idag!
Gick igenom papper och påskrifter.
Så nu är jag ''anställd'' på kontrakt eller vad man nu ska säga.
Hoppas detta är ett ställe jag kommer stanna länge på.
Trivs redan jättebra och hoppas att jag får ''fler'' jobb..
 
Det blev ingen handling idag heller.
Behöver tydligen bara handla bröd, så vi skiter i det ist.
Har inte ätit någon middag idag heller.
Dock står maten typ färdig i kylskåpet.
Men jag ska orka mig dit också .. haha ..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback