Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Imorgon är det lördag, mhm ..

Halloj på er era fisar.
Hela dagen är planerad imorgon.
Upp ganska tidigt och göra sig i ordning.
Sen mot gravarna runt 14.00 tiden, sedan till mormor och efter det ska ♥ hämtas 16.30 på tågstationen.
Vi har inte setts på 3 fucking veckor.
Så det ska bli jävligt skönt att få hem han i 2 veckor nu.
På kvällen bär det antagligen ut på krogen.
Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till än, kanin dräkten är redan paxad. hm ..
Får väl se hur jag trollar med sminket ;D
Så jag får väl säga godnatt nu då om jag ska hinna få mig lite sömn innan det är dags att gå upp igen.
Nattinatti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback