Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

20 dagars lista

Drar igång en 20-dagars lista.
Det var länge sen jag körde en sån.
Punkterna på denna lista är;
 
 
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
 Dag 2 – Min familj.
 Dag 3 – Mitt framträdande.
 Dag 4 – Om jag vann en miljon skulle jag
 Dag 5 – I min väska
 Dag 6 – Den bästa tiden på året är
 Dag 7 – Det vackraste jag vet är
 Dag 8 – Mitt senaste köp
 Dag 9 – 10 saker ni inte vet om mig
 Dag 10 – Mina favoritskor
 Dag 11 – Vad jag åt idag.
 Dag 12 – Det här faller jag för
 Dag 13 – Mitt livsmål är
 Dag 14 – Det här hade jag på mig idag
 Dag 15 – Mina favoritserier är
 Dag 16 – Bild på mig och min bästa vän.
 Dag 17 – Det här är mitt favoritplagg
Dag 18 – Mitt favoritminne.
 Dag 19 – Kyssar är
 Dag 20 – Det här upprör mig


Varför härmar du alltid kissies.se och sessies.se? Vet att sessies kör en sådan grej just nu.

Svar: haha lilla gumman .. Det är inte bara de två som använder sig av den listan ..
/Louse

2013-11-25 · 06:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback