Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Shopping på stan - En bra dag!

Idag har varit en riktigt bra sommardag.
Gick upp vid 10 tiden och käkade frukost.
Sedan vart det en sväng på stan med J och kolla klänning till bröllopet.
I'v found it! älskar den, dock fanns den inte i min storlek just nu :/
 
 
 
Men det blev lite annat istället.
En ring med kors och vit sten 69kr,
Ett vitt basic linne som är lite längre 50kr (rea),
3 par skitsnygga spetstrosor 139kr (rea),
och ett vitt linne med dödskallar och vingar 50kr (rea)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback