Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bli nyttig som fään

Nu ska här brännas fett! Idag börjar mitt nyttigare liv.
Ska iallafall börja med att försöka låta bli sötsaker.
Det svåraste kommer vara att låta bli dricka.
Godis klarar jag mig utan, men dricka.. Oj oj ..
Och när jag väl bestämde mig för att ta en PROMENAD, ensam till och med, så börjar det spöregna.. Så jävla typiskt.
Så jag ligger i soffan och väntar på att det ska avta så jag kan gå en sväng.
Men får se hur långt jag går, har sån träningsvärk efter en kväll i högklackat på Tempel.
Dansade säkert i 2-3 timmar i sträck. Men jag tänker inte lägga latsidan till ändå.
Nu jävlar ska magen bort!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback