Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tankar, varför existerar dom?!

Hm..
Händer mycket på en gång nu..
Vet varken ut eller in snart.
Känns som att allt rasar samman samtidigt varenda gång något händer.
Tankarna snurrar i huvudet dag ut och dag in.
Varför? Jag vill inte tänka på en massa skit som jag bara mår dåligt över.
Jag måste vara stark och tänka mig som Nr. 1!
Men det är fan inte lätt alltså.
En människa som står en så jävla nära hjärtat tar alltid över plats Nr. 1.
Men nu ligger jag själv där igen.
Det gör ont, för ont ..
Det känns inte bra alls.

Jag är ledsen, arg och förtvivlad..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback