Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En mycket onödig helg ..

Känns som att den här helgen kunde ha kvittat faktiskt.
Trodde det skulle bli med drag än vad de blev.
Hoppas på bättre planer för nästa helg!
Tar nog natta nu för övrigt.
Har kännt mig sleten enda sedan jag gick upp imorse (06.30)!
Och imorgon ska jag ta mig ett mysigt ridpass om solen håller sig framme!
Så godnatt.

Har även bestämt mig nu för vilken hårfärg som jag ska färga mitt i. Sen får de fan stanna i den färgen asså!
Och färgen som jag har bestämt mig för är ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback