Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nästa, Vårdcentralen

Faan!!!!
Har eventuellt fått urinvägsinfektion som har gått upp i njuren på vänster sida.
Jävla skit!
Trött jag är på den skiten.
Så jag måste åka in till Vårdcentralen idag.
Men de har inte telefontid fören 14.30 idag.
Och åker jag dit så lär jag väl få vänta lika länge.
Då sitter jag hellre hemma och väntar istället och ser på Trolltider med ongera som har sovit här i husvagnen inatt.

Hoppas att jag bara får penicillin och Inge annat krångel som jag måste ta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback