Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sämsta födelsedagen ever ..

Kan inte sova ..
För mycket tankar som snurrar i huvudet.
Och de börjar dra iväg åt helt fel håll.
Vet inte vad jag ska göra, vet inte vem jag ska prata med ..
Huvudet exploderar snart.
Mår Inge bra alls, inget känns bra över huvud taget.
Kan inte slappna av och försöka sova heller..
Blir bara mer och mer arg och ledsen av alla dessa tankar som gör hål på mina känslor för allt.
Vet varken ut eller In ..
Detta var den sämsta födelsedagen någonsin! Fan!

Ligger å känner mig illamående som fan också.
Såååååå jävla roligt är det. Så in åt helvete!!!!!

Allt är rent ut sagt skit!
Vill bara åka härifrån och glömma allt.
Försöka starta ett nytt liv någon annan stans .. Men hur ska det gå till?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback