Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Molnigt värre..

Här ligger jag i min solstol.
För en gång skull ute ovanligt tidigt för min del.
Så klart så kommer världens fetaste jävla moln och täcker solen..!
Så här ligger jag, i min solstol och väntar på att molnet ska blåsa förbi.

Nu är det bara 1 arbets natt kvar innan jag tar helg.
Och helgen är redan full planerad;

-Ikväll jobbar jag 19.30-03.00,

-Imorgon ska jag handla, hämta tårtan, köpa hårfärg, färga håret. Sen kommer det gäster senare på eftermiddagen.
Vi ska fira min födelsedag lite smått med fika och mango tårta.

-Lördag blir det bröllop för syster.
Då ska finklänningen på som jag köpte på Gina tricot i Marieberg.

-Och söndag blir det ev bakfylla och jobb 17.30-21.45. Sen är jag ledig måndag-fredag eftermiddag. Ska bli gött med lite ledighet då jag knappt har fått sett solen på dagarna när jag har jobbat hela dagen i en månad.

Nu är solen på väg fram igen.
Dags att pressa!!!
Tjaouh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback