Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Så lite som möjligt ..

Idag ska jag göra så lite som möjligt.
Har jätte ont i magen och ska jobba ikväll 23-03.15, så ska försöka sova/vila en stund.

Är relativt nöjd med den nya designen också.
Dock ska jag ta en riktig header bild till våren.
När jag sitter på en westernhäst med cowboyhatt, jeans och boots.
I like that style!

Ska fortsätta kolla på tv en stund.
Sen försöka orka sminka mig!

Inatt 03.15 tar jag helg för övrigt.
För imorgon ska alla smågrejer köras till huset och på lördag börjar vi kl 8.00 och köra alla möbler, så jag hoppas att vi blir klara till lunch någongång.
Så kan man mublera och greja i huset resten av lördagen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback