Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon!

Precis vaknat, ooppss..
Hade egentligen tänkt gått upp vid 11 tiden.
Men kom ju inte i säng fören runt 6 typ.
Och jag slutade 03.17 ..
Ja ja, jag får skylla mig själv.
Idag blir det nog inte många knop.
Åker nog till stallet en snabbis ikväll och myser lite med hjärtat!
Och nu är det för övrigt 3 dagen i rad som jag har huvudvärk? Inte kul ..

Ja ja, dags att rava sig upp kanske?
Mamma slutat ju vid 2 så då lär ju pappa ha sagt några gånger att jag ska gå upp..
Sen så ser mitt rum ut som hej kom och hjälp mig.. Eftersom vi flyttar nästa tisdag!
Ska bli så jävla skönt att komma ifrån stan!



Fan vilken fin blogg du har! <3

2013-01-08 · 02:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback