Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Flyttnings dags, äntligen!

Yes! Idag börjar vi flytta!
Och jag ska äntligen få se mitt rum.
Jag ska till och med få välja rum :D
Faan vad jag har längtat efter detta.
Äntligen ska vi bo i hus igen!!!
Och på landet dessutom! Me happy girl!

Ligger just nu i ett bad.
Men ska hämta mamma vid 2 så jag får snart gå ur och börja göra mig i ordning.

Helgen bjöd inte på värst mycket.
* Jobbade fredag natt
* Åkte till Degefors på lördagen och kollade på brudklänning, sen sov jag typ resten av lördagen.
* Igår så var jag med Josefine en stund på dagen, sedan vart det en riktigt mysig Söndagskväll med Så ska det låta, tända ljus och mat från Kenneths. + mycket mysigt sällskap.

Så helgen vart helt ok ändå.
Men den bästa helgen kommer om två veckor.
För då bär det av till .. ULLARED!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback