Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nu har Mr. Underbar ..

Nu har Mr. Underbar åkt hem för att söva.
Så jag ska försöka göra likadant.

Var till stallet idag och gav Blomman betfor.
Stackarn var helt genom blöt och kall.
Följde med mig enda till hagens utgång utan protest och jag fick sätta på honom grimman utan problem.
Tror att han faktiskt ville in.
Eller så kände han igen mig för att jag hade min stora röda jacka på mig.
Då brukar han komma när jag visslar.

Åker nog till honom imorgon också.
Kör en heldag i stallet igen.
Myyys!

Nu ska ja söva jag med, Godnatt!

P.s. Baaaaraaaa miiiin Mr U! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback