Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Vit ångest och pina.

Usch, jag hatar snö.
Vill inte ha vinter mer nu! 
DET RÄCKER!!!
Blir så deprimerad på vintern. 
Grått, blött, kallt och mörkt..
Vill ha vår, helst nu.
Så man slipper alla 7 lager mer kläder som man måste ha nu när det är kallt.
Och bara kunna gå i min snygga skinnjacka, linne och ett par snygga tights.
Ge mig vår nu nu nu!
Eller ja, det räcker med 30:e Januari.
Ska nämligen till Ullared då och OJ OJ vad det ska handlas!
Ska köpa på mig så jävla mycket kläder, smink och smycken som jag bara orkar!
Längtar som fasen asså. 

Måste också berätta en pinot grej som hände mig igår.
Jag och K skulle till Grums för att tanka min bil.
Vi tankar för kassa och medan jag går in och betalar så sitter K kvar i bilen på förarsidan.
När jag kommer ut sen så går jag rakt mot bilen och öppnar bildörren utan att tänka mig för.
Då tutar en bil som faan och det visade sig att jag klev in i fel bil.
K hade kört fram bilen för att det var en bakom som skulle tanka.
Det mest typiska var att den bilen som stod där hade exakt samma färg som min, till och med en S70 tror jag. 
Samt att han som satt i bilen hade också en svart jacka precis som K. 
Så jag slängde ur mig ett: woops. Och stängde dörren. Och gick sen till bilen.
Jag fatta inte riktigt vad som hände fören jag satte mig i min bil.
Ja, vad ska man göra. Skratta åt saken! Haha! 
Pinigaste jag har gjort på länge. 
Undrar vad han i bilentänkte när en främmande tjej bara kliver rakt in i bilen. 
Hehe jaja, shit happends. 

Just nu så ligger jag i K's säng medan han spelar spel på datorn.
Det blir en lugn fredag för oss.
Bara massa myspys!

Annars så har det inte hänt så
Speciellt mycket idag mer än att jag har jobbat och fått besked om att jag börjar på Engelska 6 kursen den 22 Januari - 30 April. Sen söker jag till förskollärare i höst på Universitetet, ytterligare 3,5 år att se fram emot i skolan.
Men det bästa är då att jag får från och med när jag har börjar plugga, så får och kan jag jobba inom förskola, jobba extra och vikariera på ex sommaren och andra lov. Kommer bli så jävla awesome att jag äntligen får fart på detta.
Har velat detta länge men har varit alldeles för lat. 
Hoppas 2014 blir en helomvändning i mitt liv!
Bra ekonomi, bra betyg, ett bra jobb, nyttigare kropp m.m!
Samt att jag ska spara ihop pengar till mina älskade tatueringar som jag ska göra.
Detta kommer bli toppen.
Och hoppas även på att jag blir kallad på intervju för Humana assistans snart.
Hoppas hoppas hoppas!

Längesen jag skrev ett så långt inlägg.
Det var på tiden tyckte jag :)
Nu ska jag lägga ifrån mig denna telefon och tvinga K att pausa datorn en stund så man får pussas och kramas lite!

Hälsar alla goa värmlänningar en trevlig helg och hoppas ni är jävligt bakfulla imorgon ;)
Puss och nyp i röva! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback