Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tröttast i världen

Hej allihop.
Helt sjukt va trött jag är efter gårdagens pådrag.
Jag och K gick och mötte en av hans killkompisar, Fredrik Guttman.
Sen gick vi vidare till Deje puben och spelade biljard. 
Där träffade vi en jävla massa folk.
Sedan gick vi och träffade Alex som sedan följde med oss till Deje pizzerian. 
Där träffade vi Partik, Patrik, och Johanna. 
Där satt vi sen och drack på pizzerians altan i 1-2 timmar.
Gick sen till en fest som en dretfull tjeje hade.
Och jävlar vilken spänd stämning det blev när jag och Johanna klev innanför dörren i bara klänningar.
Dom blickarna vi fick av dom två tjejerna, haha!
Hallå avis! ;)
Sen när vi har varit där en stund så gick jag och K hem till honom.
Där låg vi sen och prata i flera timmar och jag va skittrött. 
Så jag somnade väl inte riktigt fören vid 10-11 tiden och vaknade nu.
K sover fortfarande i andra rummet.

Jag och K har det mycket bättre i vårat förhållande nu.
Nu under veckan så har vi pratat igenom allt som har hänt och vad bi tycker och tänker kring det.
Sen har vi också rett ut missförstånd och sagt hur vi verkligen vill ha det i förhållandet.
Nu känns allt mycket bättre när allt är utrett.
Och det jag fick höra när vi låg bredvid varandra i sängen var det bästa jag har fått höra på länge. 
Och det han sa när han klev ut genom dörren gjorde mig fruktansvärt glad.

Så allt går på bättringsväg för mig.
- Ska börja läsa Engelska 6 den 22 Januari.
- Får pengar från jobbgarantin genom AF.
- Mitt och Kims förhållande till varandra
är mycket mer positivt och glatt.
- Jag har slutat bita på naglarna.
- Vi har bestämt att vi ska börja träna efter nyår.
- Jag ska förändras och bli en bättre människa "positivare". 

I skrivande stund så är jag så glad att jag har så goa personer i mitt liv. 
Jag är så glad att det äntligen händer något i livet. 
Så jag inte står och stampar på samma ställe.
Nu fattas bara ett bra och trivsamt jobb så jag kan flytta med älskade K
Så vi kan börja leva på riktigt tillsammans.

Jag tror att året 2014 kommer bli en helomvändning för mig.
Ja, det tror jag verkligen .. 

Några nyårslöften tänker jag inte göra.
Jag vet redan vad jag vill och ska utföra under årets gång. Det enda som jag verkligen ska göra blir på 12 slaget. 
Och jag hoppas verkligen att nyår kommer bli awesome i år. 





Va härligt att höra att det går bra för er!
Visste inte att Deje kunde vara så livat.

Antar att kaffet inte blir av.
Hoppas ni får ett grymt 2014 och att du hittar ett lika grymt jobb snart!

/Pup

Svar: Jodå. Det går bra.
Kaffet blir säkert av, dock inte nu bara :p
/Louse

2013-12-26 · 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback