Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

SegOchTröttTjej_92

Massa kissemys nu på kvällen. Känner att det finns risk för tidig kväll också. Ögonen är sega och kroppen har tagit kväl'. Dock funderar jag på att slänga i lite slingor i håret så man blir snygg inför kalaset imöra. Eller så blir det av imorgon ist ♡.
 
 


Jag visste faktiskt att du älskade animerat / tecknat :)

Vi borde ta en kaffe någon dag. Prata lite.
(Om du dricker kaffe).

God Jul på er så länge :)

Svar: Trodde du hade bett mig dra? ..
/Louse

2013-12-22 · 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback