Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Längtan & saknaden

Närheten som jag saknar
Drömmar som får mig att längta.
Doften av din parfym.
Känslan av dina händer som tryggt håller om mig.
I din famn, jag blundar och lyssnar.
Ditt hjärta slår, jag känner känslan av lugn i hela min kropp. Värmen från din kropp värmer mig.
Ord jag saknar, känslor som vaknar.
Dina ögon glittrar och blänker.
De glittrar av vackraste stjärnor när du ser på mig.
Jag saknar känslan av hur du en gång såg på mig.
Jag vill hoppas. jag måste få tro.
Att du vill stanna.
Stanna med mig.
Och våga, våga lita på att allt går.
Om vi verkligen vill. om vi i våra hjärtan känner.
En kärlek som någonstans gömmer sig.
En liten liten röst som säger att jag är din.
Det ekar i mitt hjärta.
Så tomt när du inte finns hos mig.
Jag älskar dig mitt hjärta.
Föralltid din. Föralltid hopp. Föralltid längtan.

Jag kan inte se dig längre med mina ögon, jag kan inte höra din ljuva lugna röst längre med mina öron, jag kan aldrig mer känna dina varma kyssar du gav mig, jag kan aldrig mer få ha dig i min famn längre. Allt jag aldrig mer kan med dig! Men i mitt lilla trasiga hjärta står du skrivet i GULD av ditt namn. Din kärlek väger mer än livets värde. Din kärlek är min livslåga som håller hopp om ett liv igång. Din kärlek är allt jag behöver och vill ha. Din kärlek blir min kärlek. Föralltid du. Alltid du!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback